ДОСТАВКА И КУРИЕРСКИ УСЛУГИ

Доставката е в рамките на 1-3 работни дни от поръчката. Доставяме с куриерската услуга на GLS. Изпращаме в същия ден или на следващия ден след поръчката. Това се отнася за продукти, които са налични. Ако даден продукт не е в наличност, той се изпраща, когато отново е в наличност.

Преди доставката ще получите текстово съобщение или доставчикът ще ви се обади на телефонния номер, който сте оставили в поръчката си. Ако не сте на посочения адрес, ще бъдете уведомени за повторната доставка на следващия работен ден или можете да уговорите с доставчика друго място за получаване, което ви е по-удобно (условия на работа на GLS).

Доставката е безплатна. Плащате единствено Х,ХХ лв ако искате да платите с наложен платеж. Ако платите предварително с карта или PayPal, не плащате тази такса.

Плащането е възможно с наложен платеж, с Paypal или с банкови карти (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro).

Поръчка на продукти:

  1. Поръчка чрез уебсайта

С натискане на бутона „Добави в количката“ избраният продукт се добавя в количката. Ако искате да поръчате този продукт, кликнете върху бутона „количка“, след което „Продължи към плащане“. Въведете данните си за доставка. Въведете всички данни – Ще ви изпратим фактурата и инструкциите за употреба на вашия имейл. Накрая изберете начина на плащане (наложен платеж, банкова карти или paypal) и кликнете върху бутона „Купи сега“. Продуктите се считат за поръчани, когато клиентът въведе цялата информация и потвърди поръчката. Номерът на поръчката се изписва на екрана и се показва потвърждение, че поръчката е направена. Ще получите потвърждение на поръчката по имейл от уебсайта www.vivozebra.bg. Ако не получите имейла, проверете в папка Реклами или Спам. Ако все пак не откриете потвърждение в имейла ви, проверете дали сте въвели правилния имейл или дали продуктите не са все още в количката. Можете да поръчате и по имейл – [email protected]

Поръчка чрез SMS – 00386 30314431

Можете да поръчате, като ни изпратите чрез SMS съобщение своето ИМЕ, ФАМИЛИЯ, ТОЧЕН АДРЕС (включително пощенски код), имейл адрес, телефонен номер, на който можете да бъдете открити по време на доставката, и продукта, който желаете да поръчате. В случай че е нужда допълнителна информация за продукта – цвят, размер, форма, модел… Не забравяйте да ни информирате.

  1. Поръчка чрез имейл

Можете да ни изпратите своето ИМЕ, ФАМИЛИЯ, ТОЧЕН АДРЕС (включително пощенски код), телефонен номер, на който можете да бъдете открити по време на доставката, имейл (за инструкции и фактура) и продукта, който искате да поръчате. В случай че е нужда допълнителна информация за продукта – цвят, размер, форма, модел… Не забравяйте да ни информирате.

Всички поръчки, направени по телефон, имейл или SMS, ще бъдат изпратени в същия или на следващия работен ден. При доставката ще ви бъде начислена допълнителна такса от Х,ХХ лв – сумата е една и съща без значение колко продукти поръчвате.

Vivovita d.o.o. се задължава да изпрати всички поръчани продукти, които са в наличност в момента на поръчката, на същия или на следващия работен ден. Ако избраният продукт не е в наличност и не може да бъде изпратен навреме, клиентът ще получи известие по имейл или по телефон, че наличността е изчерпана и кога ще има нова доставка или очаквана дата на изпращане.

Изображенията на продукти на www.vivozebra.simayможе да са с информативен характер и не е задължително да отговарят на външния вид и съдържанието на продукта. Vivovita d.o.o. прави всичко възможно да гарантира, че данните в описанието на продукта са точни и не се отклоняват от действителния продукт. Ако има някакъв дефект в продукта, ние ще го отстраним незабавно, веднага щом бъдем информирани за него.

Възможно начини за плащане: наложен платеж, банкови карти (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) или Paypal. За плащане с наложен платеж се начислява допълнителна такса – Х,ХХ лв. Сумата се плаща и начислява за всяка пратка и винаги е една и съща – независимо колко продукта има в пратката.

Доставка и опаковка на продуктите:

Поръчаните продукти ще бъдат изпратени и опаковани по такъв начин, че да не бъдат повредени по време на транспортирането и доставката.

Купувачът е длъжен да провери пратката, преди да я приеме. Ако по нея има видими повреди, трябва незабавно да уведоми куриерската фирма и да откаже получената пратка. Приемане на пратки: Доставяме поръчката до адреса на клиента с куриерската услуга на GLS.

Срокът за доставка е 1-3 работни дни. Този срок може да бъде удължен поради неточна информация за доставката, увеличен обем пратки във вашия регион, празници, форсмажорни обстоятелства или причини извън нашия контрол.

Поръчките, направени преди 12:00 ч, обикновено се изпращат на същия работен ден, а поръчките, направени след 12:00 ч – на следващия работен ден. Първият работен ден за доставка започва да тече на следващия работен ден след изпращането. Празниците и почивните дни не се считат за работни дни.

Поръчките, направени с опцията за експресна доставка, имат приоритет. Експресните поръчки, направени преди 14:00 ч, обикновено се изпращат на същия работен ден, а поръчките, направени след 14:00 ч – на следващия работен ден.

Разрешаване на жалби

Ние от Vivovita d.o.o. ще направим всичко възможно, за да разрешим всяка жалба или оплакване възможно най-бързо. Ние спазваме закона за защита на потребителите и ще направим всичко възможно, за да намерим положително решение или да дадем отговор на въпроса ви.

За разяснения и в случай на оплаквания или въпроси, моля, свържете се с нас на: Адрес: Vivovita doo, Litijska cesta 259, Ljubljana – Dobrunje, SI

Имейл: [email protected]

Телефонен номер: 0038613666066

Процедурата по подаване на жалби се разглежда вътрешно и се разрешава между купувача и компанията Vivovita d.o.o. Ако даден спор не може да бъде разрешен по взаимно съгласие, той се решава от Европейската комисия за алтернативно решаване на спорове (АРС), адрес: Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana SI.

Компанията трябва да информира купувача-изпращач на жалбата в рамките на 7 работни дни, че жалбата се обработва, както и кога може да се очаква отговор.

Проверка на опаковката: Проверете пратката незабавно и в присъствието на куриера. Последващите претенции за щети се вземат предвид от куриера само в редки случаи. От името на купувача ние като изпращач не можем да разрешаваме оплаквания, свързани с повредени пратки, затова трябва да уведомите куриерската фирма за повредата на пратката и да попълните протокол, за който да помолите куриера, който трябва да предаде протокола, да го приеме и подпише. В случай на повреда на опаковката или продукта, моля, уведомете и нас, Vivovita d.o.o., като изпратите имейл на [email protected].

Връщане и замяна на продукта: Съгласно Закона за защита на потребителите, клиентът има право на отказ от договора при продажба от разстояние (онлайн пазаруване), без да посочва причина и може да върне продукта на адреса на дружеството. Правото на отказ от договора трябва да бъде упражнено от клиента в рамките на 14 дни от получаването на продукта (в този срок трябва да уведомите компанията за връщането). Това става чрез писмено уведомяване на компанията за връщането по имейл на адрес [email protected]. След това, не по-късно от 30 дни след уведомлението за отказ от договора, купувачът трябва да върне продуктите в оригиналната опаковка, в непроменено количество и вид, неповредени и неизползвани, на компанията на адрес: Vivovita d.o.o., Litijska cesta 259, Ljubljana – Dobrunje, Slovenia.

Разходите по връщането на продуктите се заплащат от изпращача – купувача. Vivovita d.o.o. не приема пратки с наложен платеж

Въртене продукта на адрес:

Vivovita d.o.o., Litijska cesta 259, 1261 Ljubljana – Dobrunje, заедно с попълнения формуляр за отказ, който можете да намерите тук:

Формуляр за ЗАМЯНА / ВРЪЩАНЕ (отказ от договора)

Интелектуална собственост

Всички права запазени. Текстовете, изображенията, графиките, звуковите файлове, анимациите, видеоклиповете и техните производни на този сайт са обект на авторско право и друга защита на интелектуалната собственост. Тези елементи не могат да бъдат копирани за търговска употреба или разпространение, нито да бъдат променяни или публикувани на други уебсайтове. Този уебсайт може да съдържа и изображения, за които доставчикът е получил право на използване, но които са защитени от авторското право на трети страни.
При никакви обстоятелства Доставчикът не носи отговорност за възпроизвеждането на материали, които не са част от този уебсайт, или за други уебсайтове, независимо дали са свързани с този уебсайт. Използването им от трети страни е забранено или разрешено изрично с разрешението на собственика Vivovita d.o.o.

Съществени дефекти

Купувачът може да упражни правата си, произтичащи от съществен дефект, ако уведоми продавача за дефекта в срок от два месеца от деня, в който дефектът е бил открит. Потребителят трябва да опише дефекта по-подробно в известието за дефект и да даде възможност на продавача да провери стоката.

Потребителят може да уведоми продавача за дефекта лично, за което продавачът трябва да издаде потвърждение, или да изпрати уведомлението на адрес Vivovita d.o.o., Litijska cesta 259, 1261 Ljubljana – Dobrunje, SI.

Продавачът не носи отговорност за материални дефекти на продукта, които са се появили повече от две години след доставката на продукта на купувача.

Смята се, че дефектът е съществувал към момента на доставката, ако се появи в рамките на шест месеца от доставката. Правата на потребителя, посочени в първия параграф, се погасяват две години след деня, в който потребителят е информирал продавача за съществения дефект.

Потребителят, който надлежно е уведомил продавача за дефекта, има право да поиска от продавача да: отстрани дефекта на продукта или да върне част от платената сума, пропорционална на дефекта, или да замени продукта с нов, или да възстанови платената сума.

Ако наличието на дефект на продукта или нередност в предоставената услуга не се оспорва, дружеството трябва да изпълни искането на потребителя съгласно членове 37в и 38 от настоящия закон във възможно най-кратък срок, но не по-късно от осем дни.

Дружеството трябва да отговори писмено на искането на потребителя не по-късно от осем дни след получаването му, ако се оспорва наличието на дефект на продукта или нередност в предоставената услуга.

Член 43б от Закона за защита на потребителите на Словения предвижда, че в случай на договори от разстояние потребителят трябва да получи информацията, посочена в член 43б, най-късно преди договорът или офертата да го обвърже, а именно:

-условията, сроковете и процедурата за упражняване на правото на отказ от договора без посочване на причина в съответствие с член 43в и 43г от Закона за защита на потребителите на Словения, заедно с формуляра за отказ от договора, посочен в параграф пети на член 43д.

Освен ако не е договорено друго между договарящите страни, потребителят няма право да се откаже от договора в съответствие с първи параграф от този член по отношение на следните договори:

  1. стоки или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовите пазари, върху които дружеството няма контрол и които могат да настъпят в рамките на срока за отказ;
  2. стоки, изработени според спецификациите на потребителя и адаптирани към неговите лични нужди;
  3. стоки, които са нетрайни или с кратък срок на годност;
  4. доставката на услуги в случаите, когато дружеството е изпълнило договорните си задължения и изпълнението на услугата е започнало с предварителното изрично съгласие на потребителя и потвърждението, че той губи правото си на отказ, ако дружеството изпълни договорните си задължения;
  5. доставката на запечатани аудио- или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са били разпечатани след доставката от потребителя;
  6. доставката на вестници, периодични издания или списания, с изключение на абонаментни договори за доставка на такива издания;
  7. доставката на запечатани стоки, които не са подходящи за връщане поради здравни или хигиенни причини, и са били разпечатани след доставката от потребителя;
  8. доставката на стоки, които по своето естество са неразделно свързани с други артикули;
  9. доставка на алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключването на договора за продажба и чиято доставка може да се осъществи едва след 30 дни и чиято действителна стойност зависи от колебанията на пазара, върху които дружеството няма контрол;
  10. договори, сключени на публичен търг;
  11. договори, при които потребителят изрично е поискал от дружеството да посети жилището му с цел извършване на спешен ремонт или поддръжка. Ако по време на такова посещение дружеството предостави допълнителни услуги, които не са изрично поискани от потребителя, или достави стоки, различни от резервните части, необходими при извършването на поддръжката или ремонта, правото на отказ се прилага за тези допълнителни услуги или стоки;
  12. предоставяне на настаняване, различно от това за жилищни цели, транспорт на стоки, услуги по отдаване на автомобили под наем, кетъринг или услуги, свързани с дейности в свободното време, ако дружеството се задължава да изпълни задължението си на определена дата или в рамките на определен период;
  13. доставка на цифрово съдържание, което не се предоставя на материален носител, ако изпълнението е започнало с предварителното изрично съгласие на потребителя и потвърждение, че по този начин той губи правото си на отказ.

Потребителят не може и не трябва да използва свободно продукта до момента на отказ от договора, а може само да провери и тества получения продукт до степента, която е строго необходима за установяване на фактите, както е обичайно във физическите магазини. Всяко тестване, което се отклонява от това, може да се счита за употреба на продукта, което означава, че потребителят губи правото си да се откаже от договора. От хигиенни съображения трябва да върнете бельото на нашия адрес с всички защитни лепенки, опаковка и/или връзки. Върнатият продукт трябва да бъде неизползван, неповреден и в оригиналната си опаковка. 

Правото на отказ от договора отпада, ако върнатият продукт не отговаря на критериите, посочени в предходния параграф, и е пристигнал на нашия адрес използван, повреден, замърсен, без опаковка или повреден. Затова препоръчваме да бъдете внимателни при проверката на продукта. При проба на дрехи, съветваме клиентите да внимават да не ги замърсят и да се уверят, че са чисти, когато ги пробват. Опаковката трябва да се отвори внимателно, тъй като в случай на отказ от договора тя трябва да бъде неповредена.

Ако продуктът не отговаря на очакванията на купувача или ако купувачът е променил мнението си относно покупката, той трябва незабавно да уведоми [email protected] и да върне продукта на адреса на компанията (Vivovita d.o.o., Litijska cesta 259, Ljubljana Dobrunje) в рамките на законоустановения срок.

Всички козметични продукти са напълно безопасни за употреба и са обявени в портала на ЕС – Cosmetic Products Notification Portal.

Потребителят трябва да върне стоката на продавача неповредена и в същото количество, освен ако стоката не е унищожена, повредена, изгубена или количеството ѝ е намаляло не по вина на потребителя.

Няма да разглеждаме рекламации за върнати артикули, за които установим, че са били повредени поради неправилна или неподходяща употреба или боравене, което не е строго необходимо за определяне на естеството, характеристиките и работата на артикулите. Същото се отнася и за случаите, когато купувачът пропусне 14-дневния срок за връщане на продуктите; в такива случаи жалбата се счита за отхвърлена и ако купувачът желае отново да му бъде изпратен същият продукт, той е длъжен да заплати разходите за доставка на пратката за връщане плюс разходите за обработка на неоснователната жалба, които са в размер на Х лв. В противен случай продуктът ще бъде унищожен. Всички пратки, съдържащи продукти, закупени от други уебсайтове и изпратени на нашия адрес, ще бъдат третирани по същия начин.

ВНИМАНИЕ! За юридически лица продуктите трябва да са неповредени, в оригиналната опаковка, в непроменено количество, с всички защити и лепенки за ВСИЧКИ ПРОДУКТИ, предлагани от Vivovita d.o.o. В случай на физическа повреда на продуктите или на несъответствие на количеството с първоначалното, юридическото лице е длъжно да покрие причинените вреди.

Отговорност за съществени дефекти! (Източник: Закон за задълженията и договорите на Словения (OZ-NPB3)

Потребителят трябва да върне стоката на продавача неповредена и в същото количество, освен ако стоката не е унищожена, повредена, изгубена или количеството ѝ е намаляло не по вина на потребителя. Потребителят не може да използва свободно артикулите преди да се откаже от договора. Потребителят може да провери и тества артикулите до степен, която е строго необходима за установяване на действителната ситуация. Потребителят носи отговорност за намаляване на стойността на продукта, ако намаляването е резултат от поведение, което не е строго необходимо за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на продукта.

Потребителят не може да използва свободно артикула преди да се откаже от договора. Потребителят може да провери и тества стоките до степен, която е строго необходима за установяване на действителната ситуация. Потребителят носи отговорност за намаляване на стойността на продукта, ако намаляването е резултат от поведение, което не е строго необходимо за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на продукта.

Ако потребителят вече е получил стоката и се откаже от договора, стоката трябва да бъде върната или предадена на фирмата или на лице, упълномощено от дружеството да я приеме незабавно или не по-късно от 14 дни след уведомлението, посочено в член 43з, параграф 1 от настоящия закон, освен ако дружеството не предложи да вземе върнатата стока. Счита се, че потребителят е върнал стоката навреме, ако я изпрати преди изтичането на 14-дневния срок за връщане. В договорите за продажба дружеството може да забави възстановяването на получените плащания, докато върнатата стока не бъде приета или докато потребителят не представи доказателство, че стоката е била върната, освен ако дружеството не предлага възможност да вземе върнатата стока.

След това, не по-късно от 30 дни след уведомлението за отказ от договора, купувачът трябва да върне продукта в оригиналната опаковка, в непроменено количество и вид, неповреден и неизползван, на фирма Vivovita d.o.o. на адрес: Vivovita d.o.o., Litijska cesta 259, 1261, Ljubljana – Dobrunje, Slovenia

Текстът на поръчката и договорите няма да се съхраняват и няма да бъдат достъпни след приключване на поръчка. Потребителят обаче може да разпечата текста на поръчката веднага след нейното изпращане.